Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Sunt de acord

Meniu
Monitorul Oficial Local
Formulare
Accesibilitate
Contact

Acte Biroul Corp control comercial, privatizare, contracte

I. Acte necesare intocmirii dosarului de privatizare Pentru prestari servicii la solicitarea clientilor: 1) Cerere TIP; 2) Copie act pe spatiul de domiciliu; 3) Copie dupa actul de studii; 4) Copie dupa certificatul de casatorie; 5) Copie certificat dupa B.I./C.I; 6) Copie dupa chitanta. Pentru comert ambulant: 1) Cerere TIP; 2) Copie act pe spatiul de domiciliu; 3) Copie dupa actul de studii; 4) Copie dupa certificatul de casatorie; 5) Copie certificat dupa B.I./C.I; 6) Copie dupa chitanta; 7) Copie aviz de la ISP Galati pentru produse alimentare. Pentru servicii de consignatie: 1) Cerere TIP; 2) Copie act pe spatiul de domiciliu; 3) Copie dupa actul de studii; 4) Copie dupa certificatul de casatorie; 5) Copie certificat dupa B.I./C.I; 6) Copie dupa chitanta; 7) Copie act pe spatiu (autentificata). Pentru activitati de transport si scoala de conducatori AUTO: 1) Cerere TIP; 2) Copie act pe spatiul de domiciliu; 3) Copie dupa actul de studii; 4) Copie dupa certificatul de casatorie; 5) Copie certificat dupa B.I./C.I; 6) Copie dupa chitanta; 7) Copie permis conducere; 8) Copie certificat de inmatriculare; 9) Copie atestat de la politie; 10) Copie aviz (pt. transport) sau autoriz. (pt. scoala) de la politie. Pentru activitati desfasurate in spatiu: 1) Cerere TIP; 2) Copie act pe spatiul de domiciliu; 3) Copie dupa actul de studii; 4) Copie dupa certificatul de casatorie; 5) Copie certificat dupa B.I./C.I; 6) Copie dupa chitanta; 7) Copie act pe spatiu (autentificata); 8) Copie autentificata schimbare destinat spatiu; 9) Copie tabel autentificat cu acceptul locatarilor; 10) Copie aviz de la ISP, PSI, Agentia de protectie a mediului. II. Acte necesare pentru Autorizatia de Functionare 1) Cerere TIP adresata Primariei comunei Ghidigeni; 2) Certificat de inmatriculare sau aut.eliberata in baza Decretului nr.54/1990; 3) Cod fiscal; 4) Actul pe spatiu; 5) Autorizatia de construire a spatiului; 6) Copie tabel autentificat cu acordul locatarilor; 7) Autorizatia sanitara; 8) Aviz sau autorizatie PSI; 9) Alte avize specifice unor domenii de activitate; 10) Autorizatia sanitar veterinara (unde este cazul); 11) Autorizatia de mediu; 12) Autorizatia de la Ministerul Sanatatii (pt.cabinete medicale, laboratoare, farmacii); 13) Autorizatia de la Ministerul de Finante (pentru sali de joc, bingo, case de schimb valutar, banci); 14) Contract de salubrizare.