Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").
Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.
Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.
U.A.T Comuna Ghidigeni, cu sediul în sat Ghidigeni, strada Chrissoveloni, nr.170, județul Galați, telefon fix: 0236/868202, fax: 0236/868220, email: primariaghidigeni@yahoo.com, intenționează să achiziționeze prin procedură simplificată proprie, în conformitate cu prevederile art.111 alin (1) din Legea nr.98/ 2016 a achizițiilor publice, privind serviciile sociale, prevăzute în Anexa 2 din prezenta legislație în vigoare: 1. Obiectul principal: - Pachete alimentare în regim de catering - pentru Școala Gimnazială nr.1 Ghidigeni, sat Ghidigeni, comuna Ghidigeni, judetul Galați, conform O.U.G 91/2021- cod CPV 55524000-9- Servicii de catering pentru școli (Rev.2), servicii incluse în Anexa 2, în conformitate cu Legea nr. 98/2016 si H.G nr.395/2016 2. Sursa de finantare a contractului de prestări servicii care urmează să fie atribuit: buget local/buget de stat, 3. Valoare estimată a contractului fara tva: 360.912,86 lei fara tva. Contractul se va încheia cu un singur operator economic, pe o perioadă de 71 de zile, respectiv 13 septembrie 2021 - 22 decembrie 2021; 4. Cantitatea de produse și servicii prestate: conform Caietului de sarcini; 5. Oferta depusă de către operatorul economic trebuie sa cuprindă: - Documente de calificare. - Propunere tehnică - ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât acesta sa respecte în totalitate cerințele prevăzute în Caietul de sarcini. - Propunere financiară - ofertantul va elabora oferta financiară astfel încât acesta să respecte în totalitate cerințele prevăzute în Caietul de sarcini. 6. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 3 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor; 7. Limba in care se va redacta oferta: Romana 8. Perioada de valabilitate a ofertelor: 30 de zile de la data deschiderii ofertelor; 9. Pretul va fi exprimat in lei, fara TVA; 10. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea acordului-cadru de prestari servicii: Pretul cel mai scazut; 11. La oferta de bază - nu se acceptă oferte alternative; 12. Termenul de valabilitate al contractului: luna ianuarie /anul 2022; 13. Plata pretului contractului se va face in maxim 30 de zile de la data recepționării serviciilor și emiterii facturii fiscale; 14. Documentele și modul de transmitere a ofertei se regăsesc în Documentația de atribuire, pusă la dispoziție pe site-ul: www.primariaghidigeni.ro; 15. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi de prezentare a ofertei - conform caietului de sarcini; 16. Instrucţiuni privind modul de utilizare a căilor de atac - conform caietului de sarcini; 17. Data limita pentru transmiterea ofertei: 30.09.2021, ora 12.00 la sediul Primăriei Comunei Ghidigeni, avand sediul în sat Ghidigeni, strada Chrissoveloni, nr.170, județul Galați; 18. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 30.09.2021, ora 13.00 la sediul Primăriei Comunei Ghidigeni, având sediul în sat Ghidigeni, strada Chrissoveloni, nr.170, județul Galați.