Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Sunt de acord

Mai mult
Meniu
Autentificare
Monitorul Oficial Local
Formulare
Accesibilitate
Contact

Raport de activitate

Conform Legii administrației publice locale nr. 215/2001, art. 63, alin. 3, lit. a), republicată cu modificările și completările ulterioare, ”Primarul” trebuie să prezinte în primul trimestru al fiecărui an raportul de activitate: - raport ce pune la dispoziția cetățenilor date concrete despre activitatea desfășurată de executivul primăriei, modul cum au fost cheltuiți banii publici, duse la îndeplinit obiectivele propuse în anul anterior și rezolvate problemele comunității.