Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Sunt de acord

Meniu
Monitorul Oficial Local
Formulare
Accesibilitate
Contact

Documente

Căsătorie Ghidigeni
Căsătorie Ghidigeni

Acte necesare pentru deschiderea succesiunii
la cerere:

1) Cerere;
2) Certificat de deces;
3) Adresele mostenitorilor legali;
4) Titlu de proprietate.

Acte necesare pentru inregistrarea copilului nou nascut:

1) Certificat constatator al nasterii;
2) Buletinele de identitate ale parintilor;
3) Certificatele de nastere ale parintilor;
4) Certificatul de casatorie al parintilor.

Acte necesare pentru eliberarea unui nou certificat de stare civila
(nastere, casatorie, deces) pierdut:

1) Cerere;
2) Buletin de identitate sau adeverinta provizorie de identitate;
3) Chitanta achitarii contravalorii sumei sanctiuni de pierdere a certificatului conform l.119/1996 cu modificarile ulterioare;

Acte necesare pentru inregistrarea casatoriei:

1) Certificatele prenuptiale;
2) Buletinele de identitate;
3) Certificatele de nastere;
4) 2 timbre fiscale;
* dupa caz (sentinta civila de desfacere a casatoriei, certificat de deces).

Acte necesare pentru inregistrarea decesului:

1) Certificat constatator al mortii;
2) Buletin de identitate;
3) Certificat de nastere;
4) Certificat de casatorie;
5) Livretul militar - dupa caz;
6) Dovada eliberata de catre Parchet in cazul decesului datorat unei sinucideri sau alte cauze violente;
7) Dovada eliberata de catre Parchet in cazul in care decesul nu a fost declarat si inregistrat in termenele legal;
8) Buletinul de identitate al persoanei care declara decesul.

Acte necesare pentru inregistrarea casatoriei
pentru un cetatean strain:

1) Certificatele prenuptiale;
2) Pasaport - dupa caz;
3) Certificat de nastere tradus si autentificat;
4) Dovada eliberata de misiunile diplomatice sau oficiile consulare acreditate in Romania din care sa rezulte ca indeplineste conditiile de fond cerute de legea nationala pentru incheierea casatoriei in Romania in conformitate cu art.33 din L.119/1996;
5) Declaratia data pe propria raspundere, autentificata de catre un notar public, din care sa rezulte ca viitorul sot, cetatean strain, nu este casatorit si indeplineste conditiile de fond cerute de legea nationala pentru incheierea casatoriei in Romania.

Acte necesare pentru eliberarea unui certificat international:

1) Cerere;
2) Buletin de identitate sau adeverinta provizorie de identitate;
3) Certificatul existent;
4) Timbru fiscal.

Acte necesare pentru eliberarea livretului de familie:

1) Buletine de identitate (sot si sotie);
2) Certificate de nastere ale membrilor familiei;
3) Certificat de casatorie;
4) Dupa caz sentinta civila de incredintare copii.

Acte necesare schimbarii de numelui sau prenumelui pe cale administrativa:

1. Copii legalizate de pe certificatele de stare civilă ale persoanei care solicită schimbarea numelui:
- certificate de naștere;
- certificate de căsătorie.
2. Un exemplar al monitorului oficial al României, partea III-a, în care a fost publicat extrasul din cererea de schimbare a numelui;
3. Consimțământul, dat în formă autentică, al celuilalt soț, în cazul schimbării numelui de familie comun purtat în timpul căsătoriei;
4. Copie de pe decizia de aprobare a autorității tutelare, în cazurile prevăzute de lege;
5. Cazierul judiciar al solicitantului;
6. Cazierul fiscal al solicitantului;
7. Orice alte acte pe care solicitantul le consideră necesare pentru motivele cererii sale;
8. Copia B.I./C.I.;
9. Copie pașaport;
10. Declarații de notorietate (în cazul în care este necesar) date în formă autentică.