Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Sunt de acord

Meniu
Monitorul Oficial Local
Formulare
Accesibilitate
Contact

Acte necesare depunerii ajutorului social

Acte necesare depunerii ajutorului social - Acte de identitate ale solicitantului si ale membrilor familiei (buletin/carte de identitate, certificat de nastere /cãsãtorie/ deces, hotãrâre judecãtoreascã de divorț, livret familie) - original si copie; - Acte de venit (cupon pensie, plasament familial, îndemnizație persoana cu handicap, adeverințã de salariu, declarație de la notar cu privire la venituri); - Adeverințã Agenția Județeanã de Ocupare a Forței de Muncã TRIMESTRIAL ?" persoana aptã de muncã este în cãutarea unui loc de muncã si nu a refuzat nejustificat un loc de muncã/ curs de calificare); - Adeverințã privind starea sãnãtãții (certificate medicale din care sã rezulte înadrarea în categoria persoanelor cu handicap accentuat sau grav sau în gradul I sau II de invaliditate); - Cerere si declaratie privind veniturile (tipizate) - Adeverinta privind veniturile realizate supuse impozitarii eliberata de Administratia Financiara-Primarie- - Dosar cu sina - Adeverinta Registru Agricol (Primarie) - Certificat de atestare fiscal pentru persoane fizice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local Dovada privind componența familiei se face cu urmãtoarele acte, în copie: - buletinul de identitate, cartea de identitate sau cartea de identitate provizorie, aflate în termenul de valabilitate, în cazul cetãțenilor români; - documentul de identitate, pasaport sau, dupã caz, permis de sedere temporarã, permis de sedere permanentã, cartea de rezidențã, cartea de rezidențã permanentã, eliberate de autoritãțile române competente, aflate în termenul de valabilitate, în cazul cetãțenilor strãini sau apatrizi. - certificatele de nastere ale copiilor; - livretul de familie; - certificatul de cãsãtorie; - hotãrârea definitivã de încuviințare a adopției, de plasament familial al minorului, potrivit legii; - actul din care sã rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator; - acte din care sã rezulte cã un membru al familiei urmeazã o formã de învãțãmânt ; - acte din care sã rezulte încadrarea, potrivit legii, în categoria persoanelor cu handicap accentuat sau grav ori în gradul I sau II de invaliditate, pentru persoanele aflate în întreținere; - dupã caz, alte acte doveditoare privind componența familiei. Persoanele apte de muncã ce nu realizeazã venituri din salarii sau din alte activitãți trebuie sã prezinte: - adeverințã cã sunt în evidența agențiilor teritoriale pentru ocuparea forței de muncã, pentru încadrare în muncã si nu au refuzat un loc de muncã.